Šeštadienio vakarą Vilniuje bus ribojamas eismas – bėgs moterys (0)
Šių metų lapkritį pasibaigus paslaugų tarp savivaldybės ir Vilniaus viešojo transporto įmonės sutarčiai, įmonei būtina tinkamai pasirengti savivaldybės skelbiamiems konkursams vežėjams parinkti, o iki konkurso su įmone planuojama sudaryti paslaugų sutartį, kaip su baziniu vežėju.
„Kasdien bendrovės paslaugomis savo kelionėms pasinaudoja apie 535 tūkst. keleivių, per metus viešasis transportas nuvažiuoja 38 mln. km. Įmonės stiprybė – pakankama techninė bazė, tačiau būtina atsinaujinti transporto priemonių parką, panaudojant visus galimus šaltinius: nuosavas lėšas, ES paramos fondo ir savivaldybės lėšas, finansinį lizingą ar veiklos nuomą. Bei restruktūrizuoti senas skolas, sudaryti sutartis su savivaldybe dėl kuo greitesnio skolos grąžinimo grafiko sumokėti dalį skolų 2016 metais, padengti visas VMS skolas iki 2018 metų“, – vardijo įmonės stiprybes ir grėsmes Administracijos direktorė Alma Vaitkunskienė.
Pasak Administracijos direktorės, stiprybių galimybių ir grėsmių analizė parodė, kad permainos yra reikalingos, todėl kitame Tarybos posėdyje kartu su įmonės vadovu Gintaru Maželiu planuojama pateikti ir aptarti konkrečius siūlymus, kaip įmonė sieks tapti inovatyvia, skaidria ir konkurencinga konkursų dalyve. Kartu su Taryba bus ieškoma būdų, kaip išspręsti viešųjų paslaugų sutarties pratęsimą tokiam laikotarpiui, kuris užtikrintų įmonės veiklos tęstinumą bent 6-7 metams, kad įmonės darbuotojai būtų motyvuoti ir žinotų, jog po metų veikla nesibaigs. O su įmonės Profsąjungos atstovais bus kartu sprendžiami darbuotojams svarbūs klausimai.
Vilniaus savivaldybės kontroliuojama įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ neseniai organizavo atvirų durų diskusijas – dėl šį rudenį planuojamo skelbti tarptautinio autobusų nuomos konkurso. Manoma, kad tai bus viena didžiausių nuomos sutarčių Baltijos valstybėse šiais metais, kurio vertė sieks apie 34 mln. eurų.
Visas iVilnius.lt naujienas galite sekti socialiniame tinklalapyje „Facebook“!