iVilnius.lt

Gruodžio 06 13°C

Turizmas
Pagrindinis > Naujienos

Išrinkti geriausi Lietuvos viešbučiai (0)

Išrinkti geriausi Lietuvos viešbučiai
2013-07-16
Nuolat viešbučių veiklą stebinti sistema booking.com vėl skelbia geriausius Lietuvos viešbučius. 2012 metų geriausiais įvardinti trys Lietuvos viešbučiai: "Kempinski Hotel Cathedral Square" (9,4 balo), "Šekspyras butique hotel" (9,3 balo) ir "Europa Royale Marijampole" (9,2 balo). Kaip Lietuvos viešbučiams gauti aukštą įvertinimą ir ką jis reiškia pasauliniame kontekste, kalbamės su 4 žvaigždučių viešbučio "Europa Royale Marijampole" direktore Agne Tamkvaityte.

-Kas tai yra sistema booking.com ir kaip ji veikia?

-Booking.com yra viena didžiausių pasaulinių sistemų, apjungianti visus pasaulyje esančius viešbučius. Nesvarbu, kuriame pasaulio kampelyje dirbi, būdamas booking.com dalimi esi gyvas - tarptautinis viešbutis. Ši sistema garantuoja, kad informacija pateikiama apie viešbutį yra teisinga ir klientas viešbutyje ras tokį aptarnavimą, koks yra apraše. Booking.com yra labai išsamus ir tikslus, su jais dirbant Lietuvos, kaip ir viso pasaulio, viešbučiams yra labai griežtos sąlygos.

-Kas skiria šį įvertinimą?

-Svarbiausia yra tai, kad vertinimą skiria ne kažkokie komisijos nariai, o patys svečiai. Pagrindiniai atsiliepimai yra iš užsienio šalių klientų tarptautiniu lygiu.

-Kokius kriterijus vertina viešbučio klientai?

-Booking.com tinklalapyje apsilankę svečiai gali įvertinti viešbučio kokybę 10 balų sistemoje. Jie vertina įvairius kriterijus: švarą, aptarnavimo kokybę, restorano aptarnavimą, atmosferą, maisto kokybę, aptarnavimo lygį, baldų būklę - tai apimantis viešbučio vertinimas.

-Kuo sistema booking.com išsiskiria iš kitų?

-Booking.com yra sistema, kurioje viešbučiai reprezentuoja save, čia galima rezervuoti kambarius. Klientas visuomet yra garantuotas dėl savo užsakymo. Negalima atšaukti rezervacijos be tam tikro paaiškinimo paslaugos gavėjui, nes užsisakinėdami per šią programą klientai privalo gauti tai, ką užsisakė. Pavyzdžiui, jeigu viešbutis apkrautas 100 proc., o atvyksta klientas iš booking.com privalai suteikti jam paslaugas, kurios buvo rezervuotos.

-Kaip manote, kas lėmė, kad Jūsų vadovaujamas viešbutis "Europa Royale Marijampole" šiemet įvertintas net 9,2 balo iš 10 galimų?

-Regione įsikūręs viešbutis stovi labai patogioje vietoje - kryžkelėje tarp rytų ir vakarų Europos. Čia apsilanko daugelis pravažiuojančių turistų. Ilgiau nei metus stebėję viešbučio veiklą, jie "Europa Royale Marijampole" suteikė 9,2 balų vertinimą iš 10 galimų. Šis įvertinimas rodo, kad iš 10-ties svečių mažiausiai 9 išeina su šypsena ir patenkinti mūsų paslaugomis. Sertifikatą atsiunčia sistema, stebėjusi veiklą visus metus - tai įvertinimas, kuris parodo ilgalaikę patirtį ir nuolatinį aukštų standartų palaikymą. Be to pačiame Marijampolės centre įsikūręs keturių žvaigždučių viešbutis "Europa Royale Marijampole" yra jaukus verslo, poilsio ir sveikatingumo kompleksas, turintis 47 numerius. Trys modernia įranga aprūpintos konferencijų salės vienu metu talpina daugiau nei 200 asmenų. Viešbučio restoranas jau antrą dešimtmetį garsėja nepriekaištinga maisto kokybe, gausiu išskirtinių vynų asortimentu, profesionaliu aptarnavimu.

-Kaip Jūsų veiklą įpareigoja 4 žvaigždučių statusas?

-Mūsų viešbutis yra 4 žvaigždučių, todėl mes turime išlaikyti ne mažesnį vertinimą, kaip 8.5 balo. Visuomet dirbti reikia maksimaliai, tuomet balai nebus taip svarbu, o būsi žinoma ir patikimas tarp klientų.

Visas iVilnius.lt naujienas galite sekti socialiniame tinklalapyje „Facebook“!

Komentarai (0)
Facebook komentarai

Taip pat skaitykite

Naujausi straipsniai

ups