iVilnius.lt

Gruodžio 09 13°C

Verslas
Pagrindinis > Naujienos

„Citadele“ bankas kartu su „Coffee Inn“ Vilniaus centre atidaro unikalų padalinį – banką su kavine (1)

2016-05-24
Nuotr.: Organizatorių
Gegužės 25 d. sostinės Gedimino prospekte (tikslus adresas – Gedimino pr. 2, Vilnius) „Citadele“ bankas ir kavinių tinklas „Coffee Inn“ lankytojams atveria naują erdvę. Analogų Baltijos šalyse neturinčiame banke-kavinėje bus siekiama paskatinti klientus keisti įpročius, tvarkant finansinius reikalus: banko paslaugos čia siūlomos namų jaukumo atmosferoje, kartu pasimėgaujant ir puodeliu kavos.  

Unikalus sprendimas gimė bankui ieškant netradicinių sprendimų klientų aptarnavimo srityje. 

„Sparčiai augant integruotų paslaugų paklausai, supratome, kad metas keisti nusistovėjusius bendravimo su klientais įpročius ir bankininkystės srityje. Naujos koncepcijos padalinyje siūlome galimybę sutaupyti laiko: čia klientai galės ne tik pasinaudoti įprastomis banko paslaugomis, bet ir išgerti kavos, trumpai atsikvėpti neišeidami iš banko skyriaus, – kalbėjo „Citadele“ banko valdybos pirmininkas Skirmantas Jareckas. – Laiko stoka ir nuolatinis skubėjimas kelia stresą, išstumia iš komforto zonos, todėl tikimės, kad poilsio bei kavos erdvė banko skyriuje padės šią situaciją pakeisti“. 

Banko vadovui antrino ir Nidas Kiuberis, „Coffee Inn“ bendraįkūrėjas, teigdamas, jog banko siekiai sutampa su „Coffee Inn“ požiūriu į inovacijas. 

„Jau anksčiau atsirado „kavos ir knygos“ modeliai, taikomi knygynuose. Toliau ieškant netradicinių integruotų sprendimų, kilo neįprastų vietų sujungimo idėja. Paprastai bankas ir kavinė yra gana nutolę vienas nuo kito. Tačiau „Citadele“ pasiūlytas principas – jaukus, namus primenantis bankas – mums pasirodė patrauklus ir tinkamas pirmajam bendram projektui Lietuvoje: kavinei su banko paslaugomis“, – sakė N. Kiuberis. 

Naujosios banko-kavinės įstaigos dizainą kūrusi architektė, dizainerė Inga Stakione-Līdaka neslėpė, kad didžiausias iššūkis buvo sujungti banko funkcionalumą su namus primenančia estetika. Namų atmosfera paprastai kuriama pasitelkus malonų, į akis nekrentantį apšvietimą, patogius baldus iš natūralių medžiagų, įvairias detales – knygas, nuotraukas, augalus – ir kitus mielus atributus. 

Pasak I. Stakione-Līdaka, svarbiausia buvo tinkamo, funkcionalaus dizaino suderinimas. Bankas turi nemažai specifinių reikalavimų, susijusių su klientų aptarnavimo įranga, saugumo reikalavimais. Tuo tarpu kavinė – atvirkščiai: siekia klientams pasiūlyti erdvę be apribojimų.

Dizainerės teigimu, įgyvendinant projektą tiek bankas, tiek kavinė atsisakė įprastų išankstinių reikalavimų, todėl pavyko sukurti išskirtinį interjero variantą, tinkantį abiejų įstaigų klientams. Įprasti „Citadele“ ir „Coffee Inn“ dizaino sprendimai buvo pakoreguoti renkantis tokias spalvas bei apdailos medžiagas, kurių dėka buvo sėkmingai sujungta banko ir namų koncepcija. 

„Praėjusių metų pabaigoje tyrimų bendrovė „Dive“ atliko bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimą, kurio metu „Citadele“ bankas Lietuvoje gavo aukščiausią įvertinimą – už itin aukštą klientų aptarnavimo kokybę, lyginant su kitais bankais, „Citadele“ bankui atiteko pirmoji vieta. Tai mus įpareigoja ne tik plėsti ir tobulinti klientų poreikius atitinkančias banko paslaugas, tačiau ir kurti jaukesnę aplinką mūsų klientams“, - sako S. Jareckas.

Naujos koncepcijos banko padalinys su kavine – tai ne vienintelis banko šiemet rinkai pasiūlytas nestandartinis sprendimas. Š.m. vasario mėnesį „Citadele“ bankas tapo pirmuoju komerciniu banku Lietuvoje, gyventojams pasiūliusiu galimybę gauti „Citadele“ vartojimo kreditą Lietuvos paštui priklausančiuose finansinių paslaugų skyriuose „PayPost“ visoje Lietuvoje. Balandžio mėnesį bankas pradėjo naudoti internetinę tiesioginio pokalbio programą (angl. live chat) interneto svetainėje. Tai yra pirmas kartas Baltijos šalyse, kuomet ši technologija pritaikoma bankiniame sektoriuje.

Visas iVilnius.lt naujienas galite sekti socialiniame tinklalapyje „Facebook“!

Komentarai (1)
Facebook komentarai

Taip pat skaitykite

Naujausi straipsniai

ups