iVilnius.lt

Gruodžio 12 13°C

Prekių grąžinimas

Pagrindinis > E. parduotuvė > Svarbi informacija

Paslaugų kuponu grąžinimas

Nepanaudotą paslaugų kuponą galima grąžinti per 14 dienų nuo kupono užsakymo dienos.

Pinigų grąžinimo tvarka:

  • Klientas turi informuoti iVilnius.lt raštu, kad nori susigrąžinti pinigus už paslaugų kuponą;
  • Klientas turi užpildyti prašymą dėl pinigų grąžinimo ir turi jį pristatyti iVilnius.lt praėjus ne daugiau nei 14 dienų nuo pirkimo dienos;
  • Jei paslaugų kuponas buvo įsigytas mokant grynuosius pinigus, klientas prie pinigų grąžinimo prašymo privalo pateikti pirkimo kvitą  ar jo kopiją;
  • Jei paslaugų kuponas buvo apmokėtas el. bankininkyste/pavedimu,  tuomet pinigai grąžinami į tą pačią kliento sąskaitą;
  • Klientui įgyvendinus anksčiau paminėtus punktus, pinigai už paslaugų kuponą grąžinami per 14 dienų.

Nuotraukų grąžinimas

  • Nuotraukos, kurios buvo nusiųstos elektroniniu būdu, negali būti grąžintos ar pakeistos;
  • Atspausdintos nuotraukos gali būti grąžintos ar pakeistos identiškomis, jeigu spausdinio kokybė yra akivaizdus spaustuvės brokas.

Suvenyrų, atributikos grąžinimas

  1. Šios prekių, užsakytų naudojant elektroninę erdvę (šiuo atveju www.ivilnius.lt e-parduotuvę), grąžinimo ir keitimo taisyklės (toliau – „Taisyklės“) nustato tokių prekių grąžinimo ir keitimo sąlygas bei tvarką, o taip pat detalizuoja informaciją, privalomą pateikti pirkėjui vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  2. Šios prekės pardavėjas yra MB „In Vilnius“, juridinio asmens kodas 303338241, registruota buveinė adresu Laisvės pr. 60-1107, Vilnius, Lietuvos Respublika, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre.
  3. MB „In Vilnius“ suteikia 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų pinigų grąžinimo garantiją visiems suvenyrams, knygoms bei kitai atributikai. 14-os dienų terminas, leidžiantis grąžinti minėtas prekes, pradedamas skaičiuoti nuo prekių pristatymo dienos.
  4. Numatyta grąžinimo teise pirkėjas gali pasinaudoti, jeigu prekė nebuvo sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais (LR Civilinio kodekso 6.367 str. 7. p.)).
  5. Įsigijus netinkamos kokybės prekę, pirkėjas turi Civiliniame kodekse bei Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės, patvirtintose Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217, nustatytas teises. Jei pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinami pirkėjo sumokėti pinigai ir pirkėjo pretenzija patenkinama, taikoma šių taisyklių 6.8 ir 6.9 punktuose nustatyta pinigų grąžinimo tvarka. Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos.
  6. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
    2. Grąžinama prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
    3. Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos;
    4. Turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės;
    5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos (įskaitant dovanas ir kitus priedus), kokios buvo pirkėjo gauta;
    6. Grąžinant prekę būtina pateikti grąžinamos prekės įsigijimo dokumentą, užpildytą prekės grąžinimo sąskaitą, kuri pirkėjui pateikiama kartu su preke.
    7. Būtina užpildyti prekių grąžinimo formą, kuria bus galima gauti elektroniniu paštu info@ivilnius.lt. Sąskaitoje pirkėjas turi nurodyti prekės grąžinimo priežastį, pageidavimą (ar grąžinti pinigus, ar pakeisti prekę analogiška arba kita preke) ir pasirašyti.
    8. Jeigu pirkėjas pageidauja, kad už grąžintą prekę pinigai būtų pervesti paštu, jis prekių grąžinimo sąskaitoje turi nurodyti, kad pinigus nori gauti paštu ir pasirašyti.
    9. Jeigu pirkėjas pageidauja, kad pinigai už grąžinamą prekę būtų pervesti į banko sąskaitą, jie prekių grąžinimo sąskaitoje turi nurodyti savo asmeninės banko sąskaitos numerį ir pasirašyti.
  7. Visi skundai dėl prekės gali būti teikiami MB „In Vilnius“ elektroniniu paštu info@ivilnius.lt
  8. Visais atvejais Prekės pristatymo išlaidas (jeigu tokių išlaidų yra) apmoka pirkėjas. Prekės pristatomos ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo pirkėjo užsakymo priėmimo dienos, jeigu pirkėjas ir MB „In Vilnius“ nesusitarė ir nenumatė kitaip.
ups